12/04/2012

Min julönskning

Ja, jag har faktiskt en julklappslista. För första gången på flera år är det saker jag faktiskt vill ha. Det är konstigt, jag trodde sådant försvann med åldern. Men icke. Än så länge har jag sex saker på min lista.
Gissa vad som ligger etta? Jag vill ha hjälp med att göra ett vackert kollage såklart!

För endast en 100:- blir du stödmedlem i Endometriosföreningen och är med i kampen mot kännedom, forskning och behandling. I NEED A CURE! Tvekar du ens? Hundra spänn för ett helt år!

Ta en bild på ditt välkomstbrev och maila det till minendometrios@gmail.com För er som känner mig går det även bra att mmsa. Jag vill nämligen göra ett kollage av alla nya välkomstbrev! (Anonymt såklart.) Tänk vad tjusigt :) Kan ni hjälpa mig med det? Detta inlägg är även till för att delas i era sociala nätverk. Så hjälp mig att samla in julklappen, dela detta på Facebook om du har det.

Tack så mycket och god helg på er! Precis som alla andra vill även jag ha en god fortsättning...