4/22/2012

Akupunuktur bokat!

Jag fattar ingenting. Antingen sover jag dåligt eller så orkar jag inte hålla huvudet uppe. I fredags sov jag över hos en kompis, jag vaknade först vid sju, sedan nio och till slut gick jag upp strax före tio. Vi åt frukost och sedan åkte jag hem. När jag var hemma vid tolv så åt jag igen och sedan gick jag och lade mig. Jag sov/vilade fram till fem eller så, någonstans där emellan gick jag upp och åt lite. Duschade när jag vaknade, åt igen och sedan var jag halvpigg. Ändå så pigg att jag tog mig till en bjudning på kvällen. Men jag var inte där så länge. Jag kom hem vid ett igen och somnade på en gång och sov till tio imorse. Jag kanske håller på att bli sjuk? Vad är det med aptiten liksom?

I alla fall. På tisdag kväll har jag fått tid för akupunktur. Det fanns plats på ett ställe i närheten där jag bor, som dessutom är giltigt med frikort. Hur bra som helst! Dock är det bara en halvtimme och jag är lite orolig över kompetensen. Jag har ju fått det förut, hos en bekant som är otroligt kunnig och verkligen intresserad av det "fall" han behandlar. Jag hoppas att de är lika intresserade inom vården.