5/24/2012

Prylar, provresultat och projekt

Hallå!
Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Jag har inte haft ork helt enkelt.
Jag har fått hem gula armband (174 st för vidareförsäljning!!), en tröja och en tygkasse som jag beställt. Finfint! Helt otroligt hur många gula band det blev. Det känns stor och kul att så många från det privata forumet ville beställa.
På tisdag nästa vecka ska jag till KS Huddinge för att träffa en läkare. Hon var med på operationen och ska gå igenom hur det gick och förhoppningsvis har hon svar på sånt de tog bort som skickades på analys. Lite nervös är jag. Men jag ska ha en anhörig med mig, och det känns lite skönare.

Jag har känt mig ganska positiv på senaste tiden. Har lite projekt för mig, tänkte skriva en artikel, har kommit in på en utbildning jag sökt... Det innebär att jag måste flytta några mil, vilket gör mig lite nervös eftersom jag har så nära till vård just nu. Men jag ska nog inte oroa mig, jag ska be att de skickar över en kopia på min journal och diagnos så att närmaste ställe har lite historik på mig.


Smärtan är som vanligt där och stör 24/7. Sakta men säkert ska jag nog lära mig att leva med den.