6/13/2012

Synarela dag 1

Idag har jag lyssnat igenom gårdagens läkarbesök två gånger, jag är glad att jag spelade in allt. Det hjälper mig att komma ihåg vad jag ska tänka på. Det känns även bra att kunna höra vad som sågs under operationen. Ingenting anmärkningsvärt har hänt första dagen med Synarela. Så fort går det nog inte innan jag blir en klimakteriegalning, haha!

Jag tänkte visa hur Synarela nässpray ser ut, för er som ska prova det eller bara är nyfikna. En i månaden, så jag ska hämta ut tre förpackningar totalt innan utvärdering om tre månader. Som ni ser så är det en helt vanlig nässpray, fast den trollar med hormoner istället med förkylning! Den, och även Estradot, är svindyra, tur att högkostnadsskyddet hjälper till lite.

På baksidan av förpackningen kan man kryssa i när man har tagit en shot, så att man inte glömmer. Men även för att hålla koll på vilken näsborre det är dags att spruta i. Om 13 dagar tar jag mitt första Estradotplåster. Bilder kommer då!