7/04/2012

Dagarna före flyttlass

På fredag bär det av mot mitt nya hem. Jag har hyrt en skåpbil och fixat kör- och bärhjälp. Det är inte ofta jag kan köra nu med alla tabletter, det blir lite omständigt ibland. Men men. Då kan jag sova i bilen istället :) Inte bara det! Tänk att få ta sig ett glas vin. Ååh. Jäklar alltså vad gott! Det är mycket att se fram emot. Jag hoppas min nya medicin funkar snart.

Den här veckan har varit ganska slö. Jag har haft jättesvårt att somna på grund av starka smärtor. Så jag har somnat sent och vaknat vid lunch. Saker jag har haft inplanerade att göra har jag bokat av. Det känns surt, men det är så nu. Jag har är inte så frisk och så får det vara tills det vänder igen.
Mellan dagens vilopauser har jag i alla fall hunnit packa en del. Långsamt i min egna takt och nu är det inte så mycket kvar faktiskt. Vi kör ner allt nu och sedan flyttar jag senare i sommar. Jag blir mer och mer nervös. Herregud! Jag ska flytta tre timmar bort, själv. Jag ber att mitt tillstånd förbättras till dess att det är dags. Fan. Jag ska klara det här!!

Ikväll gick jag en sakta promenad, det var skönt. Det känns verkligen i kroppen när man har legat stilla i några dagar. Jag längtar så starkt till den dagen jag kan ta en joggingtur. Jag hoppas det blir snart :)