7/01/2012

Solveckan

Hej allihopa!
Semesterveckan gick bra :) Jag fick en del smärtgenombrott och var lite sängliggandes, men det var underbart att känna sanden mellan tårna och känna havets vågor slå mot kroppen. Det var roligt, avslappnande, lugnt och mysigt! Helgen har jag spenderat på landet i stilla natur. Vi åkte på loppis och auktion, det var bra för jag fick med mig lite grejer till mitt nya hem. Ikväll skulle jag åkt in till stan och sett EM-finalen. Men jag mår inte så bra. Det blir att ligga i soffan. Jag avskyr när min endometrios står i vägen för något jag har sett fram emot att göra. Tänk att få uppleva finalen på ett torg i centrala Stockholm, vilken stämning! Speciellt om Spanien skulle vinna. Jag vill så gärna vara där. Men jag kan inte. Det gör för ont idag och jag blir helt utmattad av värken. Smärtan sitter runt halva buken och ner i ljumsken. Min TENS har lagt av och vi har ingen micro att värma vetekudden i. Det tar evigheter i ugnen. Jag kanske ska värma den där ändå då.
Håll tummarna för Spanien nu!