11/02/2012

Nu händer det grejer!

Det är november och denna månad kommer det ut två tidningar med en berättelseartikel jag har skrivit! Ytterligare en kommer ut i februari om jag inte minns fel. Jag lovar att lägga ut bilder till er så att ni inte missar detta! Hihihi!

Det känns skönt att vara hemma lite faktiskt. Snart ska jag bege mig till stan för att möta upp en vän och sedan ska jag klippa mig. Det är en grå och blöt dag i Stockholm idag. Men men, jag ser fram emot min Stockholmshelg. Jag har en del vänner att träffa och det ska bli kul :) Det var så längesedan jag träffade mina vänner här uppe!

En märklig sak som har hänt, som jag glömt att berätta, är att jag helt plötsligt har slutat dricka kaffe. Är det Enantonen som orsakat det? Jag mår pissilla av kaffe. Det smakar skit nu för tiden och ger mig huvudvärk. Mycket märkligt... På måndag ska jag till sjukhuset för undersökning, tänkte fråga om detta och lite andra biverkningar. På onsdag har jag min första tid hos psykologen i Gränna och på fredag ska jag ta min tredje spruta. Allt på samma vecka! Usch jag bävar inför fredag. Alla andra sprutorna har jag haft någon med mig, nu ser det ut som om jag måste gå tid själv. Inte ett dugg kul!

Nu ska jag hoppa i kläderna och promenera till tunnelbanan! Ha en fin helg allihopa :)