12/03/2012

Röntgensvar

Röntgensvaret var en lättnad. Knölen är en del av sidobenet som helt plötsligt bestämt sig för att växa lite snett. Frågan är hur det kommer sig att det har blivit så! Men jag har inte fått någon tid för vidareutredning av orsak. Ska de inte kolla upp sådant?

Helgen på praktiken har varit kolugn. Jag har varit jättetrött och seg. Imorgon ringer jag till sjukhuset och ber dem byta receptet tillbaka till Enanton tror jag. Jag klarar inte av att vara såhär trött hela tiden. Dessutom har jag haft blödningar och ont. På kvällen jag jag svårt att somna och under natten vaknar jag ett par gånger. Nu är det bara två sprutor kvar tills jag tar en sprutpaus, men jag står inte ut med att vara så trött och utslagen som Pamorelin gör mig. 

Det är så vackert vinterlandskap här nu! Imorgon blir det nog en snöpromenad vid vattnet :)