4/17/2013

Biverkningar

Jag har ett blåmärke på magen, ont i ländryggen och några leder, huvudvärk, smärta där jag brukar, blödning i över en vecka nu, så trött att jag somnar eller tvärtom. Allt detta kan jag leva med. Det är det minsta jag hade förväntat mig. Vad jag däremot är rädd för att jag de senaste dagarna har känt mig låg och egentligen inte velat vara bland folk.

Jag vill vara ifred och jag vill inte prata med någon. Jag o r k a r inte få en till depression som biverkning. Jag har i n g e n j ä v l a o r k eller l u s t att detta ska hända just nu. Och jag oroar mig mest över att inte ha koll på mig själv. Jag är l i v r ä d d för att tappa kontrollen över mig själv. Bara för en jävla medicin. En skitspruta. En sprutjävel som tar sig in i min själ och förpestar mina känslor och mitt humör. D r a å t h e l v e t e !