7/08/2013

Cysta

Ja, det var ju inte så konstigt att jag har haft ont! Läkaren kunde se bukvätska på två ställen om livmodern, och något som såg ut som en cysta. Han var inte helt säker. Jag har inte helt fattat det här med bukvätskan, jag har alltid det tycker jag.

Nu vet jag i alla fall varför jag har haft ondare. Han ville skriva in mig för smärtlindring i några dagar, men jag sa att jag avvaktar några dagar till istället. Blir det värre så åker jag in. Jag har i alla fall ringt jobbet och meddelat att jag kan jobba, men inte köra. Jag sa att jag hade en cysta och att jag kommer att äta Citodon i några dagar. Så den biten har löst sig i alla fall :)

Igår innan jag gick och lade mig såg jag på Berättelsen om Pi. Har ni sett den? Den var ganska fin och djup. Lite för mycket drama för mig, men jag blev berörd i alla fall :)

När jag kom in på gynmottagningen på sjukhuset idag så såg jag informationsblad om endometrios bland allt annat. Gissa om jag blev glad!!


Kan ni se den? :)




Min lille busgris :)




Cristoffer kan somna precis hur som helst!



Här är jag på Rhodos, i den lilla staden Lindos :)