7/22/2013

Tralala

Lite uppdatering.

Nu tar jag Venlafaxin var tredje dag. Nedtrappningen går bättre och bättre, men jag kan inte sluta helt
än, då mår jag piss. Eftersom jag har slarvat som bara den med mina Livial (östrogentillskott) så har jag så gaaaalna värmevallningar. Bläää, inte kul när det är så varmt. Det bli till att duscha några gånger per dag!

Snart har jag tagit min sjätte Zoladexspruta, det innebär att jag blir tvungen att ta ett litet uppehåll igen om ett par månader. Där emellan ska jag göra en ny bentäthetsmätning och ta lite prover. Inget jag ser fram emot, tur att jag har gott om smärtisar hemma!!

I veckan har jag en tid hos kuratorn. Hon har haft semester så jag har inte kunnat prata av mig. Jag vet inte hur jag ska göra med samtalskontakten. Det känns så onödigt på ett vis, men samtidigt hälsosamt.

Annars dååååååååååå?
Det är varmt och skönt ute, bästa sommarvädret :) Jag jobbar lagom mycket just nu, precis så att jag orkar med det. Cristoffer mår bra, han äter, skiter, leker och sover. Ont har jag fortfarande, det får la bli en mild smärtkur i veckan om det inte ger sig!

Ha en underbar vecka alla fantastiska solstrålar där ute!