11/30/2013

Julönskning 2013

Precis som förra året har jag en ända önskan i år. Jag vill ha din hjälp till mitt kollage. Och i år vill jag slå förra årets rekord!

För endast 100:- blir du stödmedlem i Endometriosföreningen och är med i kampen för kännedom, forskning och behandling. Endometrios är en kronisk sjukdom och något botemedel finns inte än. Många kvinnor lever med sammanväxta organ, kronisk smärta och barnlöshet på grund av detta.


Vill du bidra till mitt kollage? Självklart anonymt. Tag då en bild på ditt välkomstbrev och maila det till minendometrios@gmail.com eller jonkoping@endometriosforeningen.com För er som känner mig privat går det även bra att mmsa. 

Delta gärna även i mars månads event på Facebook - Den gula promenaden

För mer information är du välkommen att maila på ovanstånde adresser.
Vill du lämna ytterligare bidrag tas det tacksamt emot av Endometriosföreningens, via följande konton:  
PG - 75 49 66-0 alt. BG - 5444-4310

Tack så hjärtligt!!