5/29/2015

Behandlingsplan efter bf

Imorse hade vi tid på mvc. Allt ser bra ut med bebis och mina värden är toppenbra. Jag har gått upp 10kg totalt och bebis är beräknad om 19 (!!) dagar. Många känslor i kroppen nu som spretar åt alla håll.



Vi pratade även lite om min endometrios och läkaren har rekommenderar att jag påbörjar behandling igen ca 8-10 veckor efter förlossningen. Blandade känslor, men jag vet att det är bäst för mig. Det blir självklart en av de mildare behandlingarna, som inte går ut i bröstmjölken, så att jag kan amma samtidigt. Jag hoppas att jag slipper sprutor i framtiden och önskar att jag aldrig mer ska vara i ett så dåligt skick att det blir det enda alternativet!

Väntan nu efter dig vårt lilla barn känns som en evighet. Vi är så pirriga och längtar efter dig! ❤️