4/17/2012

Besvikelse

Ibland blir jag så jäkla besviken och ledsen på min kropp. Varför måste den styra så mycket? Natten till måndag sov jag inte en blund så måndagens arbetsdag blev supertuff! På grund av sömnbristen missade jag även en konsert jag skulle gått på. Inte vilken konsert som helst. Laleh skulle spela på Cirkus i Stockholm. Istället sålde jag min biljett till en kollega och somnade strax efter åtta. Besviken, ledsen och arg. Typiskt!

Idag gick arbetsdagen bättre. Jag är lite trött. Hade ett bra, kort möte med kuratorn på stödteamet, på Huddinge sjukhus. Ska dit igen nästa vecka. Det känns bra! Nu har jag mer ont än vanligt i korsryggen och vänstra benet. Klockan 20:00 är det Zumba på schemat. Jag har en timme på mig att känna efter vad kroppen vill. Å andra sidan är det ju bara bra att röra på sig, men det är lite svårt när man knappt kan stå upp rakt. Alltid  smärta i vägen... Men jag vill inte att det ska styra mitt liv och mina val. Tankarna flyger hit och dit.