4/15/2012

Blödning och akupunktur

Hmm... Jag måste nog ringa vården imorgon, blöder fortfarande. Har inte mer ont än vanligt, så jag tror inte att det är någon fara. Det kan ju vara hormonerna, det står i förpackningen att man kan få blödningar. Men jag ska ringa för säkerhetsskull, och se så att det inte har något med träningen att göra.

Sedan har jag bestämt mig att jag ska prova en akupunkturbehandling. Det kan lindra smärtan så jag hoppas att det funkar på mig! Det finns akupunktur på de flesta sjukgymnasterna knutna till vårdcentralen, men jag har ringt några och det verkar vara fullt överallt. Det dumma är att det inte heller finns ett kösystem, helt sjukt! Så det andra alternativet är privat klinik, men då kostar det runt 500:- per gång istället för 80:- alternativt högkostadskort. Det är lite surt... Jag ska ringa några fler sjukgymnaster imorgon, hoppas att det finns plats någonstans.

Ha en finfin söndag i solskenet!