4/12/2012

Första träningspasset efter laparoskopi

Åååh! Idag var det första gången på en månad som jag har rört på mig så mycket att jag har svettats. Skön! Äntligen mådde jag så bra att jag kunde gå på ett zumbapass som för övrigt var stenhårt. Det var ett jättebra pass med en del nya moves och övningar som jag inte hade gjort tidigare. Nu är jag mätt och nyduschad. Det känns så fräscht! Upptäckte dock att jag efter passet hade fått en liten blödning, jag får undersöka saken mer imorgon. Jag har ju inte mer ont än vanligt och det kanske fortfarande är normalt med småblödningar två veckor efter operation? Herregud, det är bara två veckor sedan allt hände! Det känns som att det har gått flera månader. Värst vad man anpassar sig till nya saker fort. Eller tror att man har anpassat sig... Glad känner jag mig just nu i alla fall!