5/31/2012

Ny säng!

Ja, det har jag ju totalt glömt att berätta! Jag har ju köpt en ny säng nyligen, jag flyttar ju i juli. Eftersom jag har fått världens minsta lägenhet så tänkte jag köpa en säng smart. Detta är ju egentligen en "barnsäng" men eftersom en vuxen får plats i den och den är så himla smart så blev det så. Så stor är jag ju inte faktiskt! Den är mycket praktisk. Jag är jättenöjd :)
Vi har haft en sådan hemma förut, och jag vet att det dammar ner lite i lådorna. Men det är väl bättre att man kan städa undan det än att det samlas högar under madrassen? Usch! Den är så fin :) Köpte den på Blocket och utan monteringsmanual, så jag har mailat IKEA och hört om man kan få en ny. Det är ett jäkla pussel att få ihop alla delarna!




Jag hittade även detta frukostpaket på netonnet.se för en femhundring. Jag har räknat lite och det är faktiskt ganska prisvärt. Eftersom jag ska plugga i två år så är jag inte ute efter flashiga prylar. Utan något enkelt, litet och användbart. Men de är ganska fina va? :)


Sedan har jag hittat en sida, textilonnet.se, som bland annat säljer jättesöta hissgardiner. Det finns en som det står "Don't forget to smell the roses" på. Såhär ser en annan ut.

Nu vill jag hitta en bra micro och en fin, smart garderob. Kanke en ståhylla att ha i badrummet också. Det finns så fina i trä med fem/sex våningar. Jag hoppas att en sådan får plats :)

Vad många inlägg det blev här idag. Men så blir det ibland när man gör för mycket ingenting och mest ligger i soffan och orkar slösurfa lite. Vad skulle jag göra utan datorn och Internet?
Min lilla utflykt till apoteket och annat ärende tog all dagens energi. Efter vill jag bara vara stilla. Jag funderar på att öppna en dropp-in. Ett fikaschema så att jag kan träffa vänner ändå, ni får komma hit helt enkelt :) Bra idé! Haha :)