6/05/2012

Första arbetsdagen

Idag har jag jobbat första dagen på en vecka. Vi har temavecka så det var inte så ansträngande faktiskt. Först såg vi en film och sedan efter lunchen hade en kollega och jag en liten frågestund med tjejerna i sex och samlevnad. Sen var det slut. Kort och trevlig dag :) Har även talat om för chef och kolleger att jag inte blir kvar nästa termin. Äntligen kan jag säga det! Nu när jag har tackat ja till en utbildning och dessutom redan ordnat en lägenhet :) Ååh, jag ser verkligen fram emot detta!

Jag tror jag börjar få en blåsa på handen på grund av kryckan. Bläää, jag hoppas att jag kan lägga ifrån mig den om ett par dagar så att handen får vila. Kanske ska jag köpa ett handskydd på apoteket? Nä, det blir för mycket. Hur skulle det se ut egentligen? :)

Jag har fått ett brev från Skatteverket idag. För att få mitt "projekt" jag håller på med just nu godkänt måste jag komplettera med uppgifter till en auktoriserad revisor senast den 31 juni. Stress!! Skicka alla revisorerna ni känner till mig omedelbart bums. TACK <3