6/06/2012

Nationaldagen

Dagen har varit fin! Jag har tagit min första promenad utan kryckan, det gick bra i början och sedan kändes det tung och jag fick lite ont. Jag är enormt irriterad på att jag inte kan ta en vanlig promenad än. Förr promenerade jag ofta, nästan varje kväll. Och nu kan jag knappt ta mig fram :( Det är ett av det som jag tycker är absolut jobbigast med hela den här historien. Att inte kunna röra mig som jag vill. Motionera.
Nu skiftar vänstra delen av min nedre rygg i blått? Mycket märkligt blåmärke, det måste vara en stor nerv i kläm någonstans! Får ta och undersöka det imorgon om det är kvar.

Jag handlade på vägen och tog bussen hem. Väl hemma lagade jag köttfärsbiffar med mynta och vitlök tillsammans med lök- och rotfruktslåda med fetaostkräm till lunch. Supergott! Sedan gottade jag mig i solen, jag började tjuvläsa i den första kursboken också. Det ska blir jättekul att flytta och börja plugga igen!

Kollade precis igenom mobilen och hittade lite bilder från sjukhuset. Det är många bilder som man inte vill visa för andra. Bara en massa filtar och slangar. En del är mindre dramatiska än andra.