6/03/2012

Okej då...

Lite glad kanske jag är då... Om det fortfarande regnar imorgon ska jag prova mina nya gummistövlar och regnkappa i en rekordkort promenad runt husknuten :) Kanske kommer jag iväg till vårt minicentrum här och postar min sjukskrivning till Försäkringskassan och jobbet. Och köper en 33cl dricka i kiosken för att jag var så duktigt. Hmmmm

Dessutom, på fredag kväll är det medlemsträff i föreningen här i Stockholm. Det blir den första jag går på och min syster ska också med. Jag ser verkligen fram emot att få träffa alla de namn man ser på forumet men som man aldrig har träffat i verkligheten. Har jag tur kan jag ordna med lämning och hämtning :) Jag är långsammare än Skalman just nu och det skulle bara ta på krafterna att åka hit och dit. Men det ska bli himla skojsigt! Hoppas att jag orkar det, förra träffen fick jag ju ställa in att gå på. Jag ska visualisera att jag är där så kanske det blir så :)