7/23/2012

I'm so fabulous I'm so cool

Ibland händer det att man ser tillbaka i tiden och har svårt att förstå att man har varit med om allt som har hänt. Och ändå sitter man här. Glad, hoppfull och med blicken framåt. Lite pirr i magen :) Det senaste halvåret känns så främmande, samtidigt som den har format mig enormt mycket. Små saker ger lycka och jag har fått nya perspektiv. Nästa gång jag är på gång att ta något för givet ska jag verkligen försöka tänka efter två gånger. För även fast livet inte är över så är det mycket nytt som jag måste lära mig att leva med. Och om jag ändå ska leva, leva tills jag dör så vill jag göra det med glädje och en nypa salt. Livet förändras, och det är omöjligt att förutse hur. Helt onödigt och slöseri med energi att gå runt och oroa sig! Nu blir det kvällspromenad. Kanske supersakta jogging till och med. Woho!