8/27/2012

Ghettot

Ja, natten till lördag var lite jobbigt. Jag tog smärtisar efter ett tag och somnade sedan. Minns knappt vad jag gjorde på lördagen. I söndags jobbade jag i alla fall lite och sedan kom mamma och pappa hit. Vi åt sen lunch och sen gick vi en stund till lägenheten. Det var kul att de kom hit :) Men det går ju knappt att vara tre vuxna här. Well, well. Har även anmält intresse till en lägenhet närmare centrum. Jag blir tokig ibland, på riktigt, över hur livat det kan vara här. Detta måste vara Grännas "ghetto". Haha :)

Idag har jag varit i skolan och lyssnat, reflekterat och diskuterat. Styrs livet av ödet eller val vi gör? Fundera på den nöten!

Tänk vilken bra vardagsmotion jag får av att åka till skolan! Ca 1 km till hamnen, åka båt och sedan 3,2 km till skolan. Och tillbaka. Jag cyklar ju nästan 8,5 km om dagen! Ingen träningsvärk än :) Dessutom är det lite uppför nästan hela vägen till skolan.

Fick brev idag, har en tid på sjukhuset om ett par veckor. Då blir det möte och utvärdering av Synarela!