8/12/2012

Toppenhelg

Herregud, jag kommer aldrig att vänja mig vid värmesvallningarna! Men ont har jag inte :)

Då var helgen slut om några timmar och imorgon börjar en ny vecka. Jag har planerat in för mycket saker nästa vecka för att jag vill göra massor med grejer innan jag flyttar. Jag få väl packa på nätterna.

I fredags var jag på IKEA med bästa vännen. Vi åt frukost, gick runt bland varorna, åt lunch och tog en fika. Vid två/tre var jag hemma igen och då åt jag lite mellis. Vad jag gjorde sedan har jag ju redan berättat, jag tog en liten joggingrunda!

I lördags vaknade jag av att min mobil ringde. Jag kände mig väldigt nyvaken och lät det ringa, det var min moster. Hon lämnade ett meddelande som jag lyssnade på. Jag ringde upp henne och vi stämde träff vid två. Vi skulle gå och titta på en fotbollsmatch, divison 7, som hennes son skulle spela. Det var riktigt roligt, på riktigt! Mycket underhållande match. Vi köpte grillad chorizo och njöt av solen.

Idag tog min syster och jag en långpromenad. En och en halv timme var vi ute. Det regnade och det var bara skönt. Vi promenerade runt en sjö i närheten där vi bor. Det är så fint där. Till middag åt min bror och jag våfflor med vaniljglass och hasselnötskräm, vi hade blåbärssylt och vispad grädde också. Mums! Syran åt en omelett med skinka och grönsaker, hon har börjat med GI-diet.

Jag har världens träningsvärk i benen och min nacke är helt stel, det gör jätteont att vrida huvudet. Men alltså vad jag gillar det. Jag har tränat och långpromenerat! Heja träningsvärk!

Summa kardemumma, en mycket trevlig helg :)

Ååhhh jag älskar sådana här saker. Hilarious!