9/30/2012

Roliga helgen

Helgen som var har varit jätterolig! I fredags var jag ute med några från skolan och igår var jag ute på ön och tittade på en massa filmer. Det hände så sjuka saker i fredags att jag inte skulle ha tid att skriva ner allt. Jag har i alla fall skrattat som en tok hela helgen! :)

Tänkte att jag skulle boka en gynundersökning i veckan, det känns inte helt bra där nere alltså. Jag vet inte om det är nya medicinen eller något annat. Men det känns som om jag eventuellt skulle ha en eller ett par cystor någonstans. Det ömmar och bultar. Jag har varit svullen i snart en vecka, jag känner mig asfet.

Idag knackade grannflickorna på och gav mig teckningar som de hade ritade. Utklippta hjärtan som de hade ritat med glitterpennor och ritat hundar och skrivit att de tycker om mig. Hur gulligt som helst ju. Jag kanske inte ska flytta?