9/23/2012

Biverkningar och vinter i Gränna

Veckan har gått fort. Vi har börjat på en ny kurs och börjat på en ny kursbok. I veckan var jag på massage och jag har även fått en praktikplats här i närheten. Så jag blir kvar här i min lilla by! :)

Jag är trött och har sedan ett par dagar ont i ena handleden och ena knäleden. Magen är svullen och jag har ont. Jag har varit helt okoncentrerad i skolan. Det känns som att jag har stukat handleden och är bara irriterande, dessutom är det den högra. Benknölen på foten är kvar och imorgon tänkte jag ringa till läkaren och fråga om detta. Jag har fortfarande inte fått remiss till ortopeden! Ledvärk, värk i ben, axlar och nedre rygg kan vara en biverkning av Enanton och jag börjar störa mig lite på det nu. Om det nu är det. Dessutom har jag haft ett ovanligt irriterat humör hela veckan, allt har stört mig och jag har brytt mig och en massa småsaker som jag annars inte bryr mig om.


Solnedgångarna här i Gränna är helt fantastiska, nästan varje kväll. Jag brukar gå ut då och ta lite bilder. Det är så vacker här!