9/16/2012

Dagen efter Enanton

Igår (fredag) tog jag min första Enantonspruta. Jag kunde inte sova inatt, jag var vaken till tre/halv fyra och vaknade vid elva av att min telefon ringde. Jag kände mig sjuk och seg, hade ont i halsen och var alldeles febrig. Men jag gick upp och satte på kaffe, tog mina tre morgontabletter och åt två smörgåsar.
Sedan lade jag mig i sängen med datorn och lyssnade klart på Zlatans bok. Jag pausade skivan efter några timmar och gick upp för att värma lite buljong som jag åt med två knäckebröd. Jag kände mig lite piggare så jag passade på att rosta frön och nötter, sånt brukar jag alltid ha en påse i väskan men också i filmjölk såklart. Sedan tog jag en lång dusch och lade mig i sängen igen. Nu har jag tittat på Kill Bill 1 och 2. Jag känner mig sjuk, har feber, ont i bröstkorgen och halsen, öm i hela kroppen och är inte pigg på någonting. Jag har inte kräkts något mer i alla fall. Förhoppningsvis kan jag sova bättre inatt.

Det känns konstigt i kroppen och jag hoppas att jag mår bättre i morgon. Jag måste orka ta mig ut, annars blir det inte bra. Det finns inte så mycket mat i kylskåpet och imorgon måste jag fixa matsäck till måndagens aktivitetsdag i skolan. Annars får jag väl ta med mig mina nötter och lite grönsaker. Orkar i alla fall inte laga något.Vi ska åka någonstans och gå en vandringsled. Hur ska det gå?