9/24/2012

Tröttis

Jag har känt mig helt extremt trött idag. Jag somnade sent igår, hade svårt att komma upp ur sängen i morse, åt ingen frukost, har haft min TENS hela dagen, kom hem, åt lite bönsallad och pluggade och nu hade jag tänkt att ta en promenad. Men bara tanken av att behöva gå ut i kylan när jag är så trött känns verkligen inte lockande. Jag är svullen nere i buken och det bultar och ömmar. Det var en pina att diska, handleden smärtade och jag fick nästan tårar i ögonen. Skit!! Måste fixa telefontid till läkaren imorgon. Jag pallar inte med några fler biverkningskollapser och skit. Har även funderat på att boka en tid hos den där massören i Stockholm som jag var hos innan jag flyttade. Måste åka dit en helg om de har öppet, för nu börjar jag känna igen den här tröttheten som aldrig går över...

Imorgon efter skolan tänkte jag åka in till Jönköping och köpa en höstjacka, det börjar bli kyligt nu och jag har ingen lättfodrad jacka. Nu ska jag duscha varmt och försöka hålla mig vaken ett par timmar till och sedan ska jag störtdyka i säng.