11/06/2012

Ny medicin, i g e n !

Igår var jag som sagt på sjukhuset för en undersökning och lite kontroll av biverkningar. Jag vet inte vart jag ska börja. Undersökningen var en pest och jag blev helt utslagen på kvällen, hade ont och var så trött. Men jag ska i alla fall få en liknande medicin som Enanton, också en spruta. Jag minns inte vad den heter, jag skriver det sen. Den ska jag ta första gången på fredag, istället för Enanton. Tänk om det blir ytterligare en sådan där besvärlig övergångsperiod? Fan jag pallar inte med det alltså. Inte en gång till. Det får räcka nu! J. A. G. B. L. I. R. G. A. L. E. N !

Idag bokade jag tid för koll av foten och den där broskbildningen som sticker ut, nu börjar det göra mer ont. Och om några veckor åker jag till Stockholm igen och då har jag bokat tid för en ny massage på Vedanam. Jag behöver det för att bli pigg igen. Jag är helt dötrött hela tiden.

Imorgon eftermiddag har jag första tiden med psykologen. Hoppas det är en vettig typ!

Annars har helgen varit mysig. Jag har träffat familj, vänner och hälsat på min gamla arbetsplats. Jag har klippt mig, fått fina, stickade plagg av syster och mamma, ätit gott och köpt en jättefin prinsesskjol att ha hemma så att jag kan känna mig söt och fin när jag är hängig!