12/30/2012

Lata mellandagar

Det känns som om att jag har gjort allt och ingenting i veckan. Jag har träffat en del vänner, inte alla som jag hade velat på grund av vintersjukan och andra saker. Allt som allt har jag haft trevligt, med middagar, bio, fönstershopping och lite shopping etc. Jag har faktiskt beställt ett löpband :) Riktigt kap nu under rean! Det ska stå i vardagsrummet så att jag kan jogga lite varje dag.

På tisdag är det dags att åka tillbaka till Gränna, men innan dess ska jag fira det nya året med mina vänner. På ett sätt känns det skönt att åka hem, jag ser så mycket fram emot att flytta till den nya lägenheten och fixa den så som jag vill ha det. På ett annat sätt känns det konstigt att åka från Stockholm och mitt barndomshem som snart ligger ute för försäljning. Mina föräldrar flyttar till Skövde och det pågår rensning av allt just nu. Jag ska snart ta tag i att börja med kollaget av era välkomstbrev. Men jag har lite annat jag måste göra först, typ börja skriva på min examinationsuppgift någon gång och flytta... Så tills dess hoppas jag få in några fler bilder!

Här om dagen hade jag en liten blödning och jag har haft lite molande värk men det har inte gjort mig så mycket, jag har blivit mest trött av det. Igår när jag var i stan blev jag ganska yr och rätt som det var så forsade det näsblod. Jag tycker att det är jobbigt med stora folksamlingar och stress hit och dit. Det är ingen miljö jag supertrivs i direkt.

När jag kommer hem väntar tre dagar på praktiken, helg och sedan mina tre sista dagar på praktiken. Sen flyttdags. Där emellan måste jag hinna ta min spruta. Blääääääääääää usch! Förmodligen den sista nu och antagligen ligger det en kallelse för uppföljning av behandlingen i min brevlåda. Undrar vad de ger mig för medicin nu när jag måste ta en paus från sprutorna... Fy fan. Det känns inte alls kul att veta att jag kanske måste stå ut utan behandling i sex månader. Jag hoppas, hoppas, hoppas att mina skelettprov visar på noll förändring så att jag kanske kan fortsätta med sprutorna istället för att behöva genomlida ännu mer smärtor när mensen kommer tillbaka. Asså fan jag får nästan panik när jag tänker på det. Helevete heller att jag ska ha ännu mer ont. Så nu ska jag satsa och hjälpa mig själv extra mycket med rätt kost, motion, värme och TENS. Allt förebyggande jag kan. Jag börjar så fort jag har flyttat! Och det ska bli SÅ kul! Flytta, stor fin lägenhet, äntligen löpband, bra mat, skolan fortsätter igen. Hihi, jag ser fram emot allt :)

Om vi inte hörs innan dess, så GOTT NYTT 2013