1/29/2013

Snart bentäthetsmätning...

Så roliiiiig!! :))
Hej, hej på er!
Jag har inte glömt er, det är bara det att mitt Internet har fått för sig att fungera när det vill. Telia säger att det beror på en störning på grund av att de bygger om hamnen och att det har med rören att göra... Jag har ingen aning. Just nu funkar det i alla fall! Jag har även förbrukat nästan hela min surf på mobilen, så jag kan inte skriva inlägg från den. Jag vet att jag ligger efter med kollaget som jag lovade att lägga upp. Snart mina vänner, det ska bara ordna sig med nätverket först!

3000 gula band med säkerhetsnål som jag fick hem idag :) De är beställda via föreningen från ett företag i USA som jag hittade på nätet. Jag ska sortera ut dem och förbereda lite inför mars, som är den internationella endometriosmånaden. Det glömmer ni inte va? Gult överallt ska det vara! Då vill jag verkligen ha hjälp med att sprida länkar om endometrios!

Idag har jag varit hos psykologen. Jag grät för första gången. Det kändes skönt, jag har lite svårt att visa mig ledsen framför andra. Jag kände mig ganska så förtvivlad och nere, jag är lite nervös.
Imorgon eftermiddag ska jag till Ryhov, sjukhuset i Jönköping. Bentäthetsmätning står på schemat. Jag är nervös inför svaren. Men jag är ännu mer nervös över en annan sak - snart var det fyra veckor sedan jag tog min sista spruta, den har snart slutat verka. Hur kommer min kropp att reagera? Hur kommer jag att må utan behandling...?

Min fina tavla är nu uppspikad på väggen.

Detta mina vänner, det är en hög med 3000 gula band :)