1/18/2013

Första skolveckan

Hello friends!
Jag vet att jag har varit dålig på att skriva här i veckan, täckningen i lägenheten är skitdålig.
I veckan har jag varit i skolan och igår hade vi klassfest. Det har gått lite upp och ner i veckan, jag har mått bra och varit glad men i onsdags fick jag jätteont och fick skjuts hem från skolan och samma kväll sov en vän över. Det kändes bra och på torsdagen mådde jag bättre och tillslut bra. Jag vet inte riktigt vad det var för något som hände, varför jag fick ont... Men jag tror att det kan ha och göra med att jag flyttade en massa helgen innan och att det har blivit betydligt kyligare ute nu.

Igår hade jag tid hos psykologen, det kändes bra och jag tror att jag pratade mer än vanligt. För ovanlighetens skull brukar jag inte prata så mycket när jag är där, men i torsdags gjorde jag det. Kanske för att jag hade tagit smärtstillande och var lite babblig? Jag ska jobba på att komma bort från att jag tycker att det är så pinsamt att be om hjälp och sådana saker. Ny tid nästa vecka.

Löpbandet är uppe, nu är det bara målning av vardagsrum kvar. Jag har köpt soffa och köksstolar som jag ska hämta om ett par veckor. Jag har upptäckt att Grennaskolan, internatet, har ett gym två minuter ifrån mig. Jag var där och kollade idag. Det är stort och har en hel del maskiner. Plus att terminsavgiften är 250:- Så nu kommer jag verkligen inte undan. Det var soligt och fint idag så det blev en långpromenad på nästan två timmar med mina nya stavar. Det är skitbra!

I helgen kommer två vänner hit och hälsar på. Det ska bli mysigt :)
Trevlig helg på er!