2/12/2013

Väntan, och lite kräk

Idag åkte jag hem till Småland med Östgötapendeln. Jag mår illa. Igår kräktes jag upp min middag, lax med stekt potatis och sallad. Jag tror det är antibiotika som får mig att må såhär. Varje gång jag tar en tablett, tre om dagen, mår jag jätteilla en bra stund efteråt. Bläää alltså!

Det drar och ömmar i nedre buken... Snart vet jag säkert hur jag mår utan behandling....

När jag kommer hem ska jag plugga och posta lite gula band till en del personer. Det kommer bli kul i mars. Jag ska bedriva propaganda för internationella endometriosmånaden! Hoppas att ni som känner mig står ut med det en månad, haha ❤ Vill du hjälpa till, eller har du någon idé? Skicka ett mail till mig så lovar jag att svara :)


Imorgon börjar ska jag börja med sockerförbud. Wish med luck!