2/16/2013

Viktuppgång

Är det sant att jag inte har skrivit sedan i tisdags? Oooops!
Jag har absolut gjort ingenting i veckan, varit hemma och jäst och pluggat lite. Igår åkte jag till Skövde och har hälsat på bror och våra föräldrar. Imorgon åker jag hem igen.

Idag tog vi en sväng till mormor och morfar och fikade och åt sedan lunch. Jag vägde mig också. S H I T ni anar inte var jag har gått upp! För några veckor sedan, samma dag som jag gjorde bentäthetsmätningen vägde jag 56,5 tror jag. Idag vägde jag 61,5!!! Fattar ni alltså! Helt extremt! Är det p-pillrena kanske i kombination med att jag inte har gjort ett skit? Och inte ätit särskilt bra och för mycket... Det måste det bli ändring på!

Jag känner mig uppblåst och svullen, som om jag ska få mens snart fast jag inte ska ha mens och inte heller har haft det sedan i mars förra året. Men det liksom känns så, som att det är på gång... Spänner och ömmar lite.

På måndag är det dags att vara tillbaka i skolan, det ska bli skönt med vanliga vardagar och rutiner. Jag liksom ballar ur annars. Har inte koll på någonting riktigt.

Hoppas att ni har en mysig helg :)