5/18/2013

Bra vecka, sol, kattunge och födelsedag

Hejhopp!

Nu är min kissepissemisse, Cristoffer, hemma med mig, han är så gooooo jag smälter nästan!! Han är så pluttig och skuttar omkring överallt och luktar och leker. Han är ca 10 veckor nu, äter bra och är rumsren. Han var jätteduktig i bilen igår när jag hade hämtat honom. Gounge!! Ja, han heter Cristoffer med den stavningen.

Jag svarar bra på Venaflaxin (antidepp) och jag känner mig bättre och lite piggare. Det ända som känns, men jag vet inte av vilken medicin, är huvudvärk till och från. Jag har knappt ont, det kommer lite ibland, men inte så att jag måste ta smärtisar. Det är riktigt fint väder ute nu, det är riktigt härligt att bara glida omkring ute.

Vilken vecka alltså!! I skolan har vi haft intressanta föreläsare hela veckan, bland annat om autism, trauma, gängkriminalitet och så har Annika Östberg varit hos oss och föreläst - DET var riktigt intressant. Jag har fyllt år, Cristoffer kom äntligen hem, Sverige är i hockeyfinal och ikväll får vi se hur det gör i Eurovision. Min bror har varit på besök och födelsedagskvällen grillade jag och hade det mysigt med några klasskamrater. Fin vecka!