5/13/2013

Glömt sprutan

Ringde vårdcentralen idag för att boka tid för att ta sprutan. Fick en tid, men hon jag pratade bad om att få återkomma och eventuellt ändra tiden. Hon ville kolla med sköterskan som jobbade den tiden om det var okej för henne att ta den sprutan. Va? Är det mitt problem? Om det är ett problem, varför då tala om det för mig? Vadå återkomma när man har kollat om den sköterskan vill ge en sådan spruta? HELLO!! i n k o p e t e n s

Jag hade ju helt totalt glömt bort att jag skulle ta spruta förra veckan egentligen, fast jag har har antecknat det. Jag har blivit superglömsk, tror det är Zoladex (sprutan) som har ett spel här.

Bra dag idag, glad och pigg. Men lite annorlunda på kvällen, som alltid när jag blir själv. Då ploppar det fram ångestmonster, dumma! De senaste dagarna har jag haft en blödning som har stört mig. Fattar inte hur jag kan få blödning med de medicinerna jag tar. Kanske var det för att jag glömde ta sprutan förra veckan? Ska se om jag får tag på läkaren uppe i Stockholm imorgon.

Men veckan ska bli rolig, vi har en del spännande gästföreläsningar i skolan, jag fyller år och på fredag ska jag åka och hämta min lilla katt. Jag har förberett lite här hemma och beställt lite leksaker och reflexkoppel och sådant. Det ska bli så kul, jag längtar ihjäl mig tills på fredag! Hihi :)