7/11/2013

Äckliga dagen!

Idag, om lunchen stannar i magen, är det tänkt att jag ska åka hem. Hurray!!

Igår var en förjävlig dag, jag kunde inte skriva något till er. Det var en äcklig dag igår. Jag kräktes säkert 14 gånger, utan att överdriva. Det illamåendet jag hade igår är obeskrivligt. Jag tror inte att jag tål morfin faktiskt. Det ger mig huvudvärk, illamående och en massa kräk. Vid vissa tillfällen spydde jag till och med via näsan. Det var så kraftigt! Efter några gånger var strupen så retad att jag kräktes blod och efter ytterligare några gånger kom det endast slem och galla. Det var en vidrig dag igår. Varken vätska eller mat gick ner, så på eftermiddagen satte de in dropp. På kvällen fick jag i mig två skorpor, te och en brödbit. Tack och lov fick jag behålla det!! Jag somnade strax efter, vid 23, och vaknade inte förrän åtta i morse. Såååå skönt!! 

Jag åt lite gröt till frukost och strax ska jag få lunch. Sedan åker jag nog hem, om allt går bra med maten :) Jag har inte så ont längre heller. Jag klarar mig hemma.