7/04/2013

Pain scale 6

Igår vid 21 svalde jag två Citodon, en Ipren och en insomningstablett. Jag somnade innan tio och vaknade vid tio på förmiddagen. Jag har sovit ca 12 timmar inatt, jag vaknade några gånger eftersom Cristoffer ville gosa lite.

Idag har jag ont. Jag är inte så trött, men jag är matt. Jag har tagit en lång dusch och ringt till gyn på Ryhov. Jag väntar deras samtal vid två. Jag hoppas på att de har en tid till mig för undersökning imorgon eller på måndag. Igår kände jag lite spänningar på höger sida, det har jag aldrig känt tidigare. Mina problem sitter på vänster sida. 

Idag är jag ledig hela dagen och det är så långtråkigt. Jag har ingenting att göra! Igår tänkte jag att jag skulle åka in till Jönköping idag eftersom det är internationella matmarknaden Man kan provsmaka en massa gott från olika länder. Jag älskar sånt! :) Men jag klarar inte av att åka just nu. Så, jag softar i soffan här med datorn och mobilen. Cristoffer leker lite, men han har varit helt galet kelig de senaste dagarna. Trycker in huvudet i mina handflator och mot min hals. Han vill gosa hela tiden!