7/03/2013

Tjolahopp!

Nu jobbar jag mest hela dagarna, har olika pass mellan 7:30-21:30
Det är skönt att ha någonting att göra, men de senaste nätterna har jag haft ont. Det börjar på eftermiddagen någon gång och sedan sitter det i. Jag vill inte sjukanmäla mig, det känns jobbigt eftersom ingen på jobbet vet om min endometrios. Och dessutom känns det inte bra att vara borta när man är vikarie. Så har jag ju Cristoffer också, vart ska han ta vägen om jag måste till sjukhuset? Nej, det går inte.

Mina kollegor på jobbet är trevliga och hjälpsamma, jag trivs verkligen i arbetsgruppen. Det känns viktigt att ha ett trivsamt sommarjobb och jag har verkligen haft tur! :)

Jag tar mina tabletter och försöker ignorera smärtan. Det går sådär, jag är väldigt trött. Jag kan tar inget morfin eller Citodon heller, eftersom jag kör mycket bil i jobbet. Jag får se hur jag gör nästa vecka, om det inte går över vill jag åka och bli undersökt.

Nästa vecka är det dags för Zoladexspruta igen. Förra gången så var jag ensam när jag gick och tog den, det gick bra! Nästa vecka kommer det gå lika bra :)