9/05/2013

Hurra!!

Idag gick det bra på läkarbesöket tycker jag. Cymbaltan höjd med 30 mg, totalt får jag 90 från och med imorgon. Jag fick även utskrivet Atarax som jag kan ta vid behov om jag känner oro eller ångest. Fick göra en skattning, och fick lite sämre resultat än förra veckan så jag är glad för de nya recepten och nästa nyhet ni snart läser om. Ska även diskutera med min läkare i Stockholm om Zoladexsprutan kan vara boven i min depression. Men det bästa av allt!! Jag fick frågan om jag kunde tänka mig att börja med KBT hos en kandidat som har en termin kvar på sin utbildning och arbetar på mottagningen. Jag tackade ja, och fick fin första tid på onsdag eftermiddag nästa vecka. Äntligen!!

Imorgon förmiddag ska jag på anställningsintervju, det kommer att gå skitbra. Sedan måste jag ringa veterinär när jag vaknar. Cristoffer har slagit ut eller bitit av en liten tandrad med tre tänder, ca 7 mm. Jag upptäckte det när vi lekte och han naffsade på min arm. Jag tyckte att det luktade konstigt och trodde att han pruttade, sedan såg jag blod på min tröjärm och när jag lyfte bort honom ramlade tandraden ner, med liten köttslamsa och allt. Plutt! Katter tappar ju mjölktänder, men inte såhär. Så jag ringde veterinärjouren som tyckte att jag skulle ringa och boka tid imorgon för undersökning, så att inte några rötter har skadats eller så.

Sen imorgon kväll kommer syster och mannen jaaao, det ska bli ashärligt att ha dem här i helgen!

Ha en fin kväll friends!