9/15/2013

Layoutproblem

Den är något störigt med startsidan på bloggen, allt är helt avlångt och inte som det brukar vara. Jag ska försöka lösa det, för det stör mig!

I helgen har jag myst en massa, varit ute och ätit, hälsat på hos mina föräldrar och åkt bärgningsbil. Igår åt jag smärtisar och senare på kvällen kändes det bättre. Det är lite störigt ibland när man är ute eller bortbjuden, eller när man bara är hemma en kväll, och inte kan ta ett glas vin eftersom jag tar smärtisar eller känner mig på gränsen att behöva ta det. Jag måste inte ta ett glas vin, men det vore ju skönt om jag avstod för att jag ville avstå - inte för att jag har ont.

Jag köpte en baddräkt igår, nu jäklar ska det bli fart på mig i simhallen! Eller..?

Cristoffers kastrering i veckan gick jättebra, och nu efteråt är han helt som han brukar vara. Jag tror inte han har märk av att juvelerna ens är borta!

På onsdag har jag tid för KBT igen, jag har inte gjort mina läxor. Jag har glömt att anteckna sinnesstämning och vad jag gör vid vissa tillfällen. Jag är så jäkla trög med att göra!

Vad har ni gjort i helgen?