1/09/2014

Framtiden i nutiden

Jag tror jag är på väg in i någon slags period. Av vad vet jag inte riktigt. Men jag känner mig låg, har haft ont mer senaste veckan och känner mig hängig igen. Nästa vecka har jag fått en tid med en psykolog, men jag vet inte vad det är för tid eftersom jag inte har ringt om bett om en tid. Jag hoppas att det är information om att min KBT är på gång. Jag har mycket frågor och tankar som snurrar i huvudet och jag känner mig mer och mer orolig inför sommaren. Jag tar examen i maj och sedan är det tänkt att jag ska börja jobba. Jag vill jobba, jag älskar det jag läser och jag vet att jag är duktig. Jag tänker mycket på ekonomi och är orolig över att ha en oförstående chef. När tar jag upp mitt problem på ett jobb? På intervjun? Vem anställer mig heltid då? Kan jag arbeta heltid? Och om min kropp inte orkar det, vilka är mina möjligheter och förutsättningar att komplettera min ekonomi? Jag är rädd för framtiden och jag kan inte sluta älta det.