7/17/2012

Antal tabletter per dag

Ligger i sängen och är rastlös. Känner mig ovanligt uttråkad och inte ett dugg trött. Har precis beställt en ny vetekudde och lite annat från nätet. Idag kom en vän förbi med lite mat och sällskap. Hon såg till att jag åt idag, himla gulligt.

Ligger här nu och funderar på hur min kropp mår, eller hur den kommer att må om det fortsätter så här i flera år till. Varje dag innebär nämligen: Morgon- en spray Synarela, en Prilect, två Citodon och ibland en Brufen. Under dagen- två Citodon och en Brufen, eventuellt gånger två plus en OxyNorm vid vardera tillfälle. Kväll- en spray Synarela, två Citodon, en Brufen, en Tryptizol och eventuellt en insomningstablett. Totalt: 11 (ev.17, 27 vid maxdos) tabletter och två sprayer om dagen! Plus två Estradot-plåster i veckan. Suck. Fast 11 av max 27 är bra ju!

Blir denna natt lika svår att somna som igår då jag slocknade runt fyra på natten blir det en sovtablett. Jag försöker att inte ta det eftersom jag ändå inte har någon tid att passa. Men det känns inte heller kul att ligga och vrida och vända sig en halv natt. Långtråkigt är vad det är! Imorgon hoppas jag på soligare väder så jag kan njuta lite av värmen. Godnatt på er ❤