7/16/2012

En ny ros


Titta vad som stod i mitt rum när jag kom hem efter promenaden. Väldigt omtänksamt :) Doftar himla gott! Tror att jag alltid vill ha en färsk ros som jag kan lukta på när jag vaknat :) Det kan väl inte vara så svårt att ordna? Byta en gång i veckan bara!

Äta på restaurang ikväll gick bra, det var trevligt. Sedan gick jag en liten promenad. Det kändes skönt och det gick bra. Lyssnade på Mariah Carey låten "Hero". Himla bra ibland ska jag tala om!
Ett tag promenerade jag fram och tillbaka vid ett industriområde och helt plötsligt hörde jag något konstigt ljud utanför hörlurarna, så jag drog ut dem ur öronen och hör detta på repeat: "Det här är ett inbrottslarm. Du befinner dig på privat mark. Väktare och polis är på väg." Haha! Hallå. Jätteknasigt. Det var inte en kotte där, bara jag. Så jag väntade en stund och gick runt och kikade ifall jag såg någon inbrottstjuv. Jag blev så nyfiken, men det var ingen där. Kanske blir det mer action någon annan dag? :)

Kollade igenom bilderna i mobilen och hittade det här, haha! Förra helgen ville jag bara ha massa ärtor och en klick brunsås till lunch och fick det. Snäll matpersonal. Mums! Jag älskar ärtor :)