7/07/2012

Upprörd

Jag bli galen på personalen här. Trögare människor får man leta efter. Har precis behövt tjata och övertyga i över en timme om att jag har en medicin morgon och kväll som jag måste ta. Hon hittade inte min Synarela i medicinvagnen och sa att den var borta. Sen sa hon att jag inte ville ha den imorse. Jävla skitsnack! Det var det lilla lyckopillret jag inte ville ha. Jävla sätt att tvinga i en massa tabletter. Sen när jag sa att jag måste ta min Synarela ikväll så frågade hon varför och vad det var. Fan!! Läs min journal istället och sluta ifrågasätta! Måste man behöva dra hela sin sjukdomshistoria till ny personal varje dag? Det är jobbigt och påfrestande att bli påmind. Tillslut hittade hon den och jag tog den nyss. Ska man behöva kriga för sin hälsa här eller?
En annan patient är jätteledsen och upprörd, en personal hade lagt hennes tablettkopp på golvet i morse. Som om hon var en hund. Helt sjukt! Man kommer hit för att man mår dåligt och så möts man av inkompetenta knäppisar. Jag vill byta sjukhus!! Det känns som om det kommer att ta dubbelt så lång tid att må bättre om man ska bli behandlad såhär. Nu kommer migränen smygandes igen. Usch. Det känns som om att det ända som hjälper är att sova.