8/01/2012

Citodonabstinens + Gränna tur och retur

Well hello! Mysteriet med rastlöshet, oro, krypningar i benen och värk i princip överallt är löst! Det var kära kusinen som kom på det. Abstinens! Min kropp är fysiskt beroende av Citodon! Psykiskt har jag inget sug, aldrig. Men fysiskt alltså, my God! Det är som att känna sig jättesjuk i influensa men inte ha feber. Bara ont överallt, utmattad och rastlös. Skönt ändå, jag trodde ju att det hela var någon biverkning av Synarela. Icke. Det är väl bara att stå ut. Jag är ju ändå van med smärta vi det här laget.

Turen till Gränna gick bra och jag hade jättekul! En lång men mycket trevlig dag. Jag har skrattat jättemycket! Tack ❤
Jag hämtade min kusin strax före åtta och sedan rullade vi iväg. Hon körde hela vägen dit och tillbaka. Bravo! Innan jag åkte hemifrån imorse för art hämta upp henne, vi bor jättenära, så satt jag ett par minuter i bilen och fattade inte varför det inte hände nått. Hallå?, tänkte jag! Sedan upptäckte jag att jag hade satt mig på passagerarsidan där fram HAHA Inte så konstigt att bilen inte åkte iväg av sig själv. Det var ju ingen som körde. Haha!! Snacka om morgontrött :)
Nu ska jag tvätta mig och hoppa i sängen. Tjingeling!