8/22/2012

Snorpapper och läger

Tjaba!
Jag tog massor med bilder igår när vi åkte remmalag, lovar att lägga upp dem så att ni kan se hur fint det är här. Strax ska jag gå till bageriet och köpa förskt bröd och sedan blir jag hämtad, vi ska åka till Höga Berg och övernatta där. Vad det nu är :) Det ska bli kul, allt är superhemligt och vi vet ingenting vad som väntar.

Har ringt en handläggare på kommunen angående om stöd i hemmet, men hon var upptagen till ett så jag ska ringa senare. Sedan ringde jag även sjukhuset, jag vill prata om biverkningar med någon läkare, så förhoppningsvis är det någon som ringer tillbaka till mig idag.

Jag vaknade klockan tre i natt och sedan halv sex i morse, sen kunde jag inte somna om så jag gick upp vid åtta. Jag nyser hela tiden, näsan och ögonen rinner. Jag har ont i halsen och öronen. Förkylning eller pollen? Jag tror en kombination. Ska ta två alvedon och springa iväg nu. Jag berättar mer när jag är tillbaka!

Ha en fin dag!