11/21/2012

Röntgen fixad och ny liten bulle

Det är en del bilder och en låt jag vill visa er, men jag har tydligen förbrukat min datamängd på mitt mobila bredband för denna månad, så det går inte så bra att använda datorn. Bra jobbat för att ha haft praktik och varit hemifrån större delen av månaden... Skumt. Tur att jag har mobilen!

Imorse röntgade jag foten på sjukhuset i Jönköping och sedan åkte jag hem. Jag sov ett par timmar på förmiddagen och sedan gick jag till herr psykologen på vårdcentralen. Det var inte roligt, jag har känt mig låg hela dagen. Jag ska ta itu med mina skamkänslor. Usch. Aldrig i livet. Efter det så hade jag tid  för sjukgymnastik. Jag hade ont och gjorde inte så mycket ansträngande. Typ rullade lite på bollen och cyklade tre km i timmen haha :)

Om en vecka vet jag förhoppningsvis vad jag har i min fot. Det känns som en evighet. Plus att jag har upptäckt en till knöl. Bakom höger öra. Jag har haft den ett par, tre veckor nu. Lalalaaaaaa

Jag vill inte se. Inte höra. Inte känna. Inte veta.