12/15/2012

Dag 8 på sjukhuset + hemresa

Jag vaknade pigg och kände mig bättre än andra mornar. Efter ett par timmar kom läkaren in och pratade lite med mig. Vi kom överens om att jag skulle skrivas ut. Äntligen!

Det är massor jag vill berätta, men jag ska inte göra det just nu. Jag blev hämtad av en vän och några timmar senare blev jag hämtad av pappa och sedan åkte vi upp mot Stockholm. Imorgon skriver jag mer och berättar allt jag vill ha sagt. Sådant som rör oprofessionell personal, underbara vänner och bekanta, mediciner etc. Lite smått och gott! Tills dess, jag måste vila ju jag är helt slut, så ska ni få lite bilder av mig. Visst är jag snäll? :)

Första kvällen på sjukhuset.

Många påsar blev det.

Kvällsbuljongen. Gott :)

Frukost. En skorpa och en massa vätska!

Musikhjälpen!

Blåmärke efter Enantonspruta.

Lite koksalt efter spruta.


Fett lyxig säng!

Spasmofen, ipren och en stor dos laxermedel.

Fri som en fågel! Klippa IDbandet sista dagen :)